מפכ"לים לשעבר קוראים למפכ"ל שבתאי להתפטר

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on מפכ"לים לשעבר קוראים למפכ"ל שבתאי להתפטר

קבוצה של חמישה קציני משטרה בדימוס, בהם מפכ"לים, קוראים למפכ"ל קובי שבתאי להתפטר. בן גביר: "קצינים כושלים שהרסו את המשטרה"

צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קבוצה הכוללת חמישה מפכ"לים וניצבים לשעבר, בהם רוני אלשיך ומשה קראדי, קראה למפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי להתפטר מתפקידו, על רקע ההחלטה להדיח את מפקד מחוז תל אביב עמי אשד, לה שותפים שבתאי והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

בפנייה למפכ"ל נכתב בין היתר: "הוכינו בתדהמה מהחלטת השר ותדהמתנו הלכה וגברה כאשר הסתבר לנו שהיית שותף למהלך זה. שיתפת פעולה עם עבריין מורשע כדי להפוך את המשטרה למיליציה פרטית".

השר בן גביר תקף בחריפות את הקבוצה ואמר: "חבורת קצינים כושלים שהתאחדו יחד אחרי שהרסו את המשטרה, החריבו את הביטחון הלאומי וחלקם גם לקו בשחיתות שבאה לידי ביטוי במסקנות הוועדות בעניינם – קראדי, שוועדת זיילר קבעה שהיה מפכ"ל רשלן ולא מקצועי, רפי פלד שכולם זוכרים את השחיתות שלו ומימון הג'קוזי ומיקי לוי שהיה הממ"ז הכי כושל בירושלים ובתקופתו נרצחו עשרות אנשים, עדיף שישבו בשקט ולא יפריעו למפכ"ל והמשטרה לעבוד".

חבר הכנסת מיקי לוי מיש עתיד, לשעבר מפקד מחוז ירושלים במשטרה, תקף במילים קשות את השר בן גביר על רקע הדחת מפקד מחוז תל אביב ולאור העובדה שבן גביר לא הגיע לזירת הפיגוע אמש בתל אביב. בראיון לתקשורת אמר לוי: "בן גביר, פחדן ומוג לב, נער גבעות שלא שינה מדרכו ולא מוכשר לשמש בתפקידו. מימיו לא לבש מדים והוא איש מסוכן, ובתפיסת העולם שלו יביא עלינו רק צרות", כך מיקי לוי.

ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב לבן גביר: "בן גביר, ליצן כושל ופחדן, של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על מפקדי המשטרה לדורותיהם ועל ניצב מיקי לוי, אח שכול שסיכן את חייו עשרות פעמים מול מחבלים בזמן שאתה השתמטת משירות בצה״ל ותמכת בתנועות טרור".



1 תגובות

מיין תגובות